dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Instalare imprimanta matriciala EPSON LX-300 pe windows 7


Imprimanta in cauza, respectiv EPSON LX-300 este o imprimanta foarte veche si driver pentru windows 7 nu exista (am cautat destul si nu am gasit decat pentru epson lx 300 + / II care nu este compatibil 100%, respectiv imprimanta listeaza documentul cerut, dar la inceput tiparea urmatoarele caractere:
@EJL 1284.4 @EJL

Solutia pe care am gasit-o si care functioneaza pentru windows 7 pe 32 de biti este: am instalat un driver aditional, respectiv EPSON FX SERIES 1 (136) si am scapat de suparatoarea incompatibilitate.
Poate mai foloseste cineva o „imprimanta de pe vremea bunicii – sip„….

epsonu; care mi-a dat batai de cap….

One response to “Instalare imprimanta matriciala EPSON LX-300 pe windows 7

  1. Gheorghe Ciucu Iunie 20, 2014 la 14:45

    Buna, sunt interesat de modul in care ai reusit sa folosesti imprimanta sub windows7. Eu am aceeasi problema si nu merge. Help me, please!

Lasă un răspuns

