dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Caiet de reclamatiisi sugesti


Asteptand la usa unui cabinet medical, am pus mana pe caietul de reclamatii si sugesti si bine am facut, priviti dorintele pacientilor…:


Partea cu bateriile la telecomanda, e ca bacu cu nebunii care se distrau in piscina…daca erau cuminti le puneau si apa
Asadar Taraf TV E SUPER COOL!!!

6 răspunsuri la „Caiet de reclamatiisi sugesti

  1. eumiealmeu Iulie 5, 2011 la 05:33

    unde au ei caiet de sugestii si reclamatii la spital, că eu nu am văzut pe nicăieri în Bucureşti. a, la plecare, un pacient era rugat să completeze un formular – despre cum a fost tratat şi cică nu trebuia să semnezi, dar dacă scriai adevărul, despre banii pe care-i cerea doctorul, despre indolenţa asistentelor, şi depuneai foaia nu-şi dădeau ei seama cine eşti, dacă se uitau în lista cu ieşiri, nu puteau să realizeze cine eşti?
    în plus, omul poate să mai aibă nevoie de doctor, aşa că nu poate fi sincer. şi pentru că nu poţi fi sincer, bagi ceva despre baterii 🙂

  2. ocsike Iulie 5, 2011 la 06:02

    I-aş sugera medicului să le facă un control la cap.
    Off topic: Cum se numeşte pluginul ăsta care te autentifică cu fb, twitter si celelalte două?

    • andreileca78 Iulie 5, 2011 la 06:17

      mi-am dat permisiuni in facebook sa preia sa scriu in twiter (cauta aplicatia twiter nu stiu cum in fb) si in wordpress am wigetul twiter activat; si in twiter am dat permisiuni cu fb-ul

  3. Carmen Iulie 5, 2011 la 10:04

    La asa caiet de sugestii si reclamatii, unde nu exista un formular cu un minim de intrebari referitoare la actul medical nici nu e de mirare ca nea’ XXX (venit ca insotitor si dornic de distractie) isi spune pasul in maxima lui plictiseala (cred ca un formular unde iti cer si date de identitate alunga macar cel putin 50% din cei plictisiti) .
    Recunoaste Andrei ca din plictiseala ai studiat „documentul”.
    Ai facut ceva sugestii sau reclamatii???

  4. andreileca78 Iulie 5, 2011 la 10:17

    plictiseala mare, 2 ore juma de asteptat

  5. mari Iulie 7, 2011 la 20:44

    Fiind la medic au considerat ca trebuie sa spuna ce-i doare…

Lasă un răspuns

