dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

O tastatura desfacuta


Duminica, fiindca am facut si curatenie…am spus sa curat si tastatura calculatorului. Intai am scuturat-o, am sters-o cu spirt si am racait-o cu un ac, dar apoi am spus sa o curati extrabine si i-am dat jos tastele. Am inceput cu o poza ca sa stiu cum sa pun tastele inapoi…

Apoi am dat jos tastele si am gasit….un mediu propice pentru aparitia vietii…

Am curatat bine cu betisoare zona aia super murdara si tastele le-am pus intr-un vas cu clor…

Si apoi a urmat uscarea…

Si apoi montarea cu poza ajutatoare, care mi-a prins f bine.

6 răspunsuri la „O tastatura desfacuta

  1. sip Martie 17, 2011 la 08:51

    Chiar voiam sa te intreb daca nu ti-au mai ramas piese …

  2. andreileca78 Aprilie 23, 2011 la 08:14

    de aceea am facut prima poza cu asezarea, sa stiu sigur unde vine fiecare tasta

  3. AnnubiS Decembrie 21, 2012 la 21:44

    am si eu o intrebare , am curatat si eu tastatura am scos piesele etc , si la montare „Shift si Numb Pad 0 ” se pare ca doar jumate din piese merge si la asta ma refer ca doar o parte merge daca apas pe mijloc nu merge doar pe margine daca apas si as vrea sa intreb cum rezolv asta.

Lasă un răspuns

