dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Chestie ciudata la HTC HD2


Am un telefon HTC HD2 la fel ca cel din imaginea de mai jos si am o problema cu el, in sensul ca ceasul telefonului o ia inainte, respectiv sare cu cate o ora, mai precis in cam 30 de ore a sarit cu 3 ore… Nu am observat daca la 10 ore face saltul dar il face si nu stiu de ce.
Am dezactivat toate setarile legate de timp, pe considerentul ca ceasul va functiona odata reglat… degeaba….

Sunt ceva setari sa isi actualizeze ora de pe internet, eu le am dezactivate pentruca nu vreau sa am trafic suplimentar…si in mod normal ar trebui sa-ti mearga ceasul si fara conexiune la internet nu?
Daca cineva a mai intalnit asa ceva poate ma lamureste si pe mine. Am vazut ca nu sunt singurul cu aceasta problema.

PS: am gasit solutia aici: respectiv se apasa start, settings, apoi menu din dreapta jos de pe ecranul de baza si se alege all settings, personal, phone, GSM/UMTS services si acole se selecteaza time synchronization si se apasa pe get settings… si se debifeaza „Automaticv change time and zone clock”.
Se pare ca avand dezactivate setarile de locatie si update automat, apare ceva eroare cu aceasta optiune activata.
Job done.

3 răspunsuri la „Chestie ciudata la HTC HD2

  1. SIP Decembrie 28, 2010 la 22:41

    Ti-am zis eu ca esti un baiat destept.
    Tu-ti pui problema … tu raspunzi !
    Eu voiam doar sa te anunt, ca nu aveam solutia si ca pe mine sa nu contezi !

  2. andrei Decembrie 29, 2010 la 20:50

    super tare ultima propozitie SIP, imi place

  3. andrei Decembrie 29, 2010 la 20:51

    PS: dupa alte 30 de ore, pot spune ca solutia prezentata functioneaza

Lasă un răspuns

