dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Probleme la upload fisiere prin google chrome


Pentru ca mi se pare cel mai rapid si modern browser (alaturi de opera cu care un pic au depasit mozilla firefox si internet explorer dupa parerea mea), folosesc google chrome ca navigator de internet implicit.
Prin dezavantajele acestui browser as enumera:
– monopolul detinut de IE (internet explorer) asupra unor site-ri ca www.mfinante.ro sau www.inspectiamuncii.ro, ceea ce face ca anumite functii disponibile pe respectivul site sa nu functioneze in google chrome (nici daca se instaleaza extensia de IE);
– luna aceasta am remarcat insa o eroare de alt gen, respectiv la upload-ul fisierelor care contin declaratia de sanatate pe http://www.cjashd.ro/sao/ serverul mi-a refuzat fisierele (am trimis pe de mai multe calculoare, dar prin intermediul lui google chrome) afisandu-mi o eroare de genul „fisiere incorecte cod 0x0000a”, respectiv:

Am rezolvat trimitand fisierele prin alt broser (IE8).
In continuare folosesc google chrome dar, atunci cand am nevoie de anumite functii de pe un site trec in alt broser (firefox sau IE8). Totusi ar trebui sa se „sparga monopolul” si site-urile sa fie proiectate astfel incat sa functioneze cu oricare browser…in spiritul unei competitii libere, nu?

3 responses to “Probleme la upload fisiere prin google chrome

  1. Pingback: Probleme la upload fisiere prin google chrome - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. SIP Noiembrie 18, 2010 la 13:21

    Asti chiar nu sunt normali …
    De unde sa stie bietii contabili de browsere , unul merge alte trei nu …
    Vad eu cum merg lucrurile cu semnatura mea electronica
    Vai de noi romani si Romanie cum se lucreaza ….

  3. ocsike Noiembrie 18, 2010 la 21:19

    Dl. @Sip Poi nu contabilul creează și optimizează aplicațiile pentru diferite tipuri de browsere. Programatoru face aia

Lasă un răspuns

