dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Prin Hunedoara


O plimbare la Gradina Zoologica din Hunedoara si o baitza la Cincis este ceea ce ne-am programat pentru 28.08.2010. Am ajuns in Hunedoara in jur de ora 12.00 dar a durat ceva pana am gasit gradina. Stiam zona cam pe unde ar trebui sa fie, dar intreband pe unul si pe altul ne trimiteau cam dintr-o parte in alta.In final am ajuns la gradina, drumul fiind destul de deteriorat pana acolo iar indicatoarele lipsesc cu desavarsire.
Gradina nu este foarte mare, dar se pot vedea urmatoarele animale: urs, lupi, lei, tigri, maimuta, gaini, ponei, pisica, vulpi, broste testoase, nutrie, arici, ulii, vulturi, ciori..oare mi-a scapat ceva? A, pretul de intrare este de 1,5 lei pentru un adul si 1 leu pentru copii.
[nggallery id=6]
Pe testoasa din ultima poza am intors-o pe 4 roti 😀

Apoi ne-am dus la Cincis, marea hunedorenilor asa cum spunea SIP. Baie, soare si la final o salata bulgareasca.

[nggallery id=7]

3 răspunsuri la „Prin Hunedoara

  1. SIP August 30, 2010 la 13:25

    Felicitari si pentru aceasta iesire !
    Daca citeai cu atentie blogul lui SIP aflai si cum se ajunge la gradina Zoologica.
    Apropo tigrii cu care s-a fotografiat Simona , sunt cei care cu ceva timp in urma au iesit la plimbare …. Stiai ?

  2. SIP August 30, 2010 la 13:27

    Felicitari si pentru aceasta iesire !
    Daca citeai cu atentie blogul lui SIP aflai si cum se ajunge la gradina Zoologica.
    Apropo tigrii cu care v-ati fotografiat sunt cei care cu ceva timp in urma au iesit la plimbare …. Stiati ?

  3. andreileca78 August 30, 2010 la 19:49

    nu, nu stiam, bine ca sambata eram noi la plimbare si nu ei

Lasă un răspuns

