dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Pensiunea privata Zora


Pensiunea Zora este o pensiune privata cu acces limitat, mai exact este deschiza exclusiv prietenilor domnului Nicu B. Se afla pe malul Muresului in zona Lipova, la aproximativ 2-3 km in amonte si te imbie cu o atmosfera foarte placuta, prietenoasa si daca stai pana mai pe seara, dl Nelu iti va pregati o mancare de nota 10 (fasole, tocana de iepure, excelente toate).
Am petrecut la aceasta pensiune un weekend relaxand si frumos impreuna su SIP si Jeffry, weekend in care am facut baie in rapidul Mures (l-am si traversat cu SIP si dl. Nicu), am pescuit mult (am prins putin pentru ca se pare apele Muresului erau tulburi din cauza unor furtuni in amonte…).
Am si o colectie de imagini.

[nggallery id=4]

Si aici dl Nicu vrea sa se teleporteze:

Pestele din final este o captura proprie „fara egal”, daca vrei va dau greutatea exacta si codul de bare …

2 răspunsuri la „Pensiunea privata Zora

  1. SIP August 24, 2010 la 09:19

    Ma bucur ca te-ai simtit bine in prezenta „old boy – lor”.
    Sa inteleg ca mai mergem ?

Lasă un răspuns

