dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

1 iunie 2010 la un fotbal cu colegii


Marti 1 iunie 201 (Ziua copilului) am sarbatorit-o cu colegii de la GEROM la o miscare, adica la un fotbal urmat de o berica. A fost prima iesire si dupa parerea unanima vor urma si altele…daca mai avem cu cine pentru ca avem deja accidentati (ocsike are glezna umflata) si cativa robotei (au facut ceva febra musculara). Participanti:

Locatie: Scoala Generala nr. 7 Petrosani.
Si aici cateva poze de dinainte, din timpul si de dupa meci:



















Sursa foto: ocsike

6 răspunsuri la „1 iunie 2010 la un fotbal cu colegii

  1. ocsike Iunie 2, 2010 la 17:06

    Ai uitat să spui că banii pe berica de după i-ai dat Elenei Udrea. 😀

  2. SIP Iunie 3, 2010 la 07:40

    Sper ca nu m-ati facut de rusine !
    Ce e cu Elena Udrea ea a deschis competitia ?
    Vreau lamuriri, cum a jucat unguru’ ?

  3. andreileca78 Iunie 3, 2010 la 08:25

    Elena Udrea a fost chelnerita care ne-a servit la masa…se potriveste oare? Unguru a jucat bine, poate comenteaza si el ceva…

  4. Pingback:ocsike's blog | De 1 iunie fotbal

  5. ocsike Iunie 3, 2010 la 21:27

    @SIP Mr. Am luptat eroic. Eu am rupt vreo 2 glezne până am clacat și am făcu entorsă.

  6. Pingback:ocsike'sDe 1 iunie fotbal » ocsike's:

Lasă un răspuns

