dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Ciocanele de Zilele orasului Tg. Jiu 2010


Am facut o filmare cu telefonul in Tg. Jiu la „Ciocane” (niste tiribombe, cred ca le pot numi asa) care chiar m-au impresionat prin viteza pe care pareau sa o genereze.

Filmarea nu este de foarta buna calitate, dar am suprins ceea ce m-a impresionat, amplitudinea, viteza si de ce nu curajul celor care au incercat. In filmare mai apare alta tiribomba la fel de naravasa, pe care as numi-o Taurul.

Tu ai incerca?

PS: cat am stat pe acolo nu am reusit sa prind pe cineva care nu si-a stapanit emotiile pentru ca, fiind niste tiribombe se aflau si persoane acolo…

3 răspunsuri la „Ciocanele de Zilele orasului Tg. Jiu 2010

  1. SIP Mai 30, 2010 la 07:28

    Trebuie un telefon mai bun, vezi unul la unguru’ !
    Antrenamente, antrenamente, antrenamente …
    Revin repede !

  2. ocsike Mai 30, 2010 la 19:47

    Eu aș fi testat pe pielea mea să văd cât de tari îs și ce viteză generează 😀

  3. laurentiu Iunie 22, 2010 la 14:45

    pe bune daca m-as urca in asa ceva, mai ales in Romania. 🙂

Lasă un răspuns

