dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Curcubeu


Am facut aceste poze vineri 07.05.2010 cand asteptam trenul … (prietenii stiu de ce) cu un telefon Nokia 5000 care are o camera de 1.3 megapixeli. Am vazut la ocsike un curcubeu si mi-am adus aminte ca am pozat si eu doua in aceiasi zi la interval de maxim o ora. O fi acelasi?

Si acesta a fost primul…

Un răspuns la „Curcubeu

  1. ocsike Mai 12, 2010 la 16:21

    Eu duminică l-am vazut, pozat. Cele de vineri nu le-am văzut par mai tari și mai colorate 😦 . Cel pozat de mne era mai slab.

Lasă un răspuns

