dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

TUTUNUL DAUNEAZA GRAV BUZUNARULUI


Dauneaza pentru ca prietenul si colegul meu, domnul SIQ a pierdut ieri suma de 4.172,42 lei pentru ca a ales sa cumpere un pachet de tigari in loc sa introduca biletul la casa de pariuri asa cum intentionase. Sa va povestesc cum s-a intamplat totul pentru ca este o intamplare foarte reala, incredibila si pe care sunt sigur, SIQ nu o va uita prea curand.

Intai pe la ora 11 AM SIQ trece pe la mine sa il ajut intr-o mica problema si pentru ca merge pana in oras cu ceva treaba va pune si un bilet la pariuri, eu retinand scorul meciului echipei mele favorite, Dinamo, adica Unirea Alba Iulia – Dinamo pauza 1 final 2. Zis si facut, adica unguru (asa cum il alintam noi) a plecat in oras. La ora 4 cand ne-am intalnit sa bem 1,2,3 beri, imi tot spunea, sa vezi ca imi bag unghia in gat, daca nimereste pronosticul la Dinamo.
Surpriza, pronosticul ii iese, adica la pauza a fost 1-0 pentru gazde pentru ca in final Dinamo sa intoarca rezultatul castigand cu 2-1.
Ungurului ii pica fata, dar din pacate pentru el mai urmeaza.
Urmeaza alt meci (Universitatea Craiova – CFR Cluj) si normal alte beri… SIQ imi spune cu inima sfasiata ca: „aici la fel puneam”, adica 1 la pauza pentru juveti si 2 la final pentru ardeleni (bine nu prea sunt ardeleni ca sunt numa straini, dar merge). Meciul incepe, calcai Al. Piturna, gol, sut M. Costea, gol si juveti conduc cu 2-0. Pe finalul primei reprize este eliminat de la CFR alcantara si se pare ca meciul este jucat. La pauza pronostic 1, unguru era in grafic si zambea amar. In repriza a doua, CFR incepe sa joace si Traore, Bud si Cadu din penalti in prelungiri intorc rezultatul si CFR castiga in deplasare. Stiti ce urmeaza… (da si alte beri) dar unguru si mai vorbeste e rapus, adica si al doilea meci la nimerit pauza-final.
Ghinion curat nu, e clar, sa nu pui acest bilet de care imi tot spunea. Ghinion am zis? Nu, nu e ghinion, e din vina tigarilor pentru ca ungurul a ales sa isi cumpere din suma cu care il imprumutasem un pachet de tigari in loc sa puna biletul la casa de pariuri.
Nu am terminat poveste, pentru ca azi dimineata cand veneam amandoi la serviciu (deloc obositi pentru ca am baut cu paharul… :D) deodata, in dreptul casei de pariuri ungurul o coteste si cauta intr-un cos de gunoi… si surpriza scoate biletul virtual pe care nu a apucat ieri sa il puna si de care v-am povestit pana acum. In poza nu l-am prins si pe el pentru ca nu mai avea chef de nimic, casa de pariuri e mai in spate pe dreapta. Ungurului ii revine tristetea si tot spune ca scapa de datorii, ca acoperea over draft-ul…. Ajunsese deci pana la 15 metri de casa de pariuri dar a aruncat biletul in cosul de gunoi si a ales tigarile. Rau a facut, de fapt intotdeauna, cand ai de facut o alegere intre ceva si tigari, alege ceva (numa ceva sa nu insemne ceva mai rau decat tutunul binenteles).

Si din acel cos portocaliu (deci tot ce e portocaliu e gunoi?) a scos biletul virtual care pe langa cele doua meciuri de care v-am povestit mai continea un eveniment, care…normal ca i-a iesit si ala.

Concluzie: daca nu fuma, pentru ca ii tot spun sa se lase, ajungea la pariuri, castiga o suma frumusica si isi rezolva destule probleme…
STOP SMOKING MAN

Si acesta este tipu, adica SIQ zis si unguru…

5 răspunsuri la „TUTUNUL DAUNEAZA GRAV BUZUNARULUI

  1. siQ Mai 11, 2010 la 07:34

    mda…ce pot zice…eu is ungurul cu pricina….si curat ghinion …dar dupa aceasta patanie m-am decis…de azi ….o sa incep sa joc din nou la pariuri (va gandeati ca ma las de fumat??? :)) ) aveati dreptate azi este ultima mea zi de fumator din viata! si in legatura cu suma frumusica sincer….am obs. ca nu prea am parte de noroc de bani nemunciti…asta e…urmatorul il castig!

  2. admin Mai 11, 2010 la 07:43

    daca te lasi de fumat, cred ca de fapt asta e castigul, de care daca reusesti sa renunti sigur vei avea parte

  3. ocsike Mai 11, 2010 la 08:06

    @siQ Dacă te laşi de fumat, cam într-un an jumate recuperezi suma de 4.000.
    Se pare că nu eşti ungurul bulan 😀

  4. siQ Mai 11, 2010 la 08:11

    Mda Ocsike…stiu prea bine asta si cred ca stim toti..care fumam dar e satana in tigari:)) oricum fi sigur ca faza de ieri ma va ambitiona prea mult…mult prea mult sa nu ma las….si andrei nu daca….spune TE LASI ..nu daca:)) acum o sa vedem cat tine:))

  5. SIP Mai 11, 2010 la 08:54

    Andrei, nu poti fi cu toate , are noroc in dragoste !

Lasă un răspuns

