dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Circulara MF pentru completarea corecta a declaratiei 101 pentru 2009


Ministerul Finantelor si Economiei sesizand deruta completa a contribuabililor si a functionarilor a emis urmatoarea circulara care ne va ajuta sa completam corect declaratia 101 (si 100 pentru cine nu a facut o inca / sau a facut o eronat).

Textul circularei este aici.

One response to “Circulara MF pentru completarea corecta a declaratiei 101 pentru 2009

  1. mihai Februarie 18, 2010 la 14:40

    Buna ziua,
    Totusi nu lamureste(sau nu pricep eu)cum se completeaza Cap.II in situatia urmatoare:
    -trim.I-am calculat si platit impozit pa profit
    -trim.II-am platit impozit minim
    -trim.III-am calculat si platit impozit pe profit
    -trim.IV-pierdere,pe cumulat-2009 am am de recuperat impozit pe profit iar dupa recuperare(ipotetica in acest moment)ramane un impozit achitat de peste 2 ori mai mare decat impozitul minim anual.
    Cum completez Cap.II din formularul 101?.Declar pana la data de 25.02.2010 !
    Multumesc,
    MIHAI

Lasă un răspuns

