dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Vand telefon DualSim CECT ZT9198


Am pus pe www.okazii.ro in vanzare telefonul meu dualsim pentru ca nu cred ca il voi mai folosi. Acum astept pe cei interesati. Telefonul este acesta:

Telefonul l-am folosit cam 8 luni, are 2 baterii care tin fiecare cate 4-5 zile. Suporta card micro SD eu am folosit de 2G), functioneaza bine cu doua cartele sim (am testat combinatiile vodafone-orange, orange-cosmote, cosmote-vodafone). Are player mp3, sunetul este puternic si poate fi folosit pentru ascultare muzica. are camera foto, video, face inregistrare video si audio, are alarma, jocuri, bluetooth, calculator, are cam tot ce are un telefon de ultima generatie.

Problema: ecranul, datorata unei zgarieturi are o mica zona in care functia touch nu functioneaza. Vreau sa vand telefonul pentru ca daca am trecut la alt telefon nu stiu daca voi reveni la cel vechi, atat, in rest telefonul nu prezinta probleme.

Pret: 200 lei negociabil, eventual cu transport inclus.

4 răspunsuri la „Vand telefon DualSim CECT ZT9198

  1. constantin Februarie 3, 2010 la 19:56

    m-ar interesa pe mine

  2. andreea Februarie 16, 2010 la 16:17

    de unde esti? si vreau sami sp dak ai dat telu.

Lasă un răspuns

