dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Cartofi frantuzesti


Duminica seara am fost bucatar de voie de nevoie (Simona era la serviciu) si am facut …
3
…cartofi frantuzesti.
Ingrediente: cartofi fierti, oua (4) fierte de asemenea, branza; smantana (se poates i sana sau chefir), sare, piper si vegeta. Am pus un rand de cartofi taiati, apoi ouale la fel taiate si branza rasa si tot asa. Peste am turnat o pasta facuta din chefir, un ou batut si in care am pisat o capatana de usturoi si am presarat pesmet care arata f bine rumenit.
Am pozat si faza 1, adica inainte de a baga la cuptor
1
…si o faza intermediara…
2

Pofta buna!

6 responses to “Cartofi frantuzesti

  1. gena Noiembrie 16, 2009 la 17:53

    Arata grozav.Cu siguranra sunt si gustosi.
    Si chiar mi-a trecut prin cap sa trec pe la voi….sa va salut!

  2. Maria-Simona Noiembrie 16, 2009 la 18:30

    Da’ poti sa treci, nu mai sunt………dar Andrei cu siguranta o sa pregateasca delicioasa reteta.

  3. ocsike Noiembrie 17, 2009 la 05:24

    😛 si cu smantana deasupra cand ii manci….😛 mi-ai facut foame asa de dimineatza😀

  4. sip Noiembrie 17, 2009 la 08:06

    Mai tu vrei sa-i furi ratingul lui Ghiocel din http://retetelemamei.wordpress.com/
    Rusine …!
    Apropo e ceva la care nu te pricepi ?
    Simona, poate-mi raspunzi tu ?

  5. Florina Noiembrie 29, 2009 la 21:21

    Eu stiu reteta cu oua nu fierte.

  6. Florina Noiembrie 29, 2009 la 21:24

    Nu cu usturoi.I don’t like.

Lasă un răspuns

