dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Yahoo problem


De cateva zile intampin o problema la contul de pe yahoo, in sensul ca nu mai pot trimite email-uri la lista mea de contacte. Si partea ciudata este urmatoarea: am un mail salvat la draft, il deschid, il trimit, imi apare mesajul ca mail-ul a fost trimis, dar cand caut la mail-uri trimise…nu este acolo, si mesajul nu ajunge nici la destinatari.
De asemenea nici cand compun un mesaj nou, il trimit, imi apare ca si trimis!!! dar de fapt ca si mai sus nu mere unde trebuie.
Ma cam enerveaza chestia asta. E posibil sa am prea multe contacte, dar am incercat sa trimit si la mai putine persoane ca acum 10 zile sa zicem (cand puteam trimite) si tot degeaba. Imi merge doar uneori!!! si daca trimit numai la cateva persoane (cu 7 contacte ca destinatari am reusit). Cateodata imi apare un mesaj cum ca mail-ul este suspect de spam, cateodata imi baga verificarea aia cu codul de caractere, il introduc (corect), iar imi apare MESAGE SEND, dar iar e teapa…
Am facut sesizare pe pagina de contact de la yahoo…dar inca nimic. Sunt oare cel mai mare spam-er? Mai astept cateva zile si e posibil sa trec la alt furnizor…

One response to “Yahoo problem

  1. sip Octombrie 7, 2009 la 19:09

    Si eu cred ca esti cel mai mare ….
    Apropo, cum mai merge cu tenisul ?… esti cel mai tare ?

Lasă un răspuns

