dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Ziua fara masini – 22.09.2009


Marti 22.09.2009 este Ziua fara masini eveniment iniţiat de asociaţiile Green Revolution, Bate Şaua Să Priceapă Iapa şi Terra Mileniul III, în cadrul “Săptămânii mobilităţii europene”. Se pare ca in mai multe localitati din tara vor fi organizate diferite evenimente specifice.

Asadar nu ar fi rau ca macar maine sa facem putin mai multa miscare verde…eu am inceput de azi cu o plimbare pe doua roti pana la Lainici (dus – intors aproximativ 45 km) si m-am simtit grozav … asa ca incercati si voi pentru ca merita.

3 răspunsuri la „Ziua fara masini – 22.09.2009

  1. sip Septembrie 22, 2009 la 10:02

    Eu o sa fac o tura cu A-bike …

  2. andreileca78 Septembrie 22, 2009 la 10:14

    Cand fac si eu o tura cu el?

  3. sip Septembrie 23, 2009 la 04:27

    Daca ai o pompa de bicicleta si azi .

Lasă un răspuns

