dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Seara in care toti am fost dinamovisti


Sunt dinamovist, sunt mandru (acum) sa spun asta si nu am crezut in ceea ce s-a intamplat joi seara (27.08.2009). Nu am crezut nu ca Dinamo va reusi sa se califice (trebuia sa invinga la 3 goluri diferenta), nu am crezut nici macar intr-o victorie a dinamovistilor. Cine oare a crezut cu adevarat, aceste lucruri nu sunt parca menite a ni se intampla, ambitia si dorinta de succes nu era parca cea mai importanta calitate a … (lor, noatra, adica a dinamovistilor, romanilor, etc). Dar unii au crezut (eu am vazut declaratii in acest sens date de antrenorul Bonetti si jucatorul N’Doye) si felicitari lor. A fost un meci care ne-a spus ca se poate mult mai mult, conteaza sa crezi si sa faci totul pentru asta.
fc-dinamo-1948
Dupa acest meci, maestru Jakie Ionescu, infocatul lui Poli Timisoara a spus ca aversiunea (binecunoscuta a timisorenilor) fata de clubul Dinamo s-a redus cu 10%. A fost un meci, la finalul caruia cand Matache a parat ultima lovitura de la 11 metri cred ca toti am sarit in sus de bucurie.
In ultimul timp Dinamo a avut mai multe meciuri nebune: scandal cu suporterii la Pitesti, infrangere acasa cu o nou promovata, scandal cu suporterii acasa la meciu cu Slovan Liberec pentru ca la meciul retur cu aceiasi echipa, Dinamo sa intoarca cu susul in jos toate statisticile si pronosticurile.
Bravo Dinamo. Dinamo trebuie sa redevina o echipa frumoasa si care sa joace fiecare meci la victorie (pe teren…)
Urmeaza meciul din Ghencea…

2 responses to “Seara in care toti am fost dinamovisti

  1. ocsike August 30, 2009 la 13:10

    M-am bucurat si eu in seara accea de victoria echipei Dinamo…

  2. sip August 31, 2009 la 11:48

    Am stat si eu cu sufletul la gura la loviturile de la 11 metri. Asa ceva am patit doar pe vremea studentiei … la examene .

Lasă un răspuns

