dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Drumul pana la Balchik


… a fost lung si destul de obositor. Am plecat pe la ora 23.00 din Tg Jiu si am ajuns in Balchik (BLG) pe la ora 09.30, deci cam 10 ore jumatate. Pauza am facut la alimentare cu carburant si alta data pe la 07.00 dimineata cand simteam ca ma ajunge oboseala.
In Bulgaria dupa ce am trecut de Ruse (de la Ruse la Balchik sunt cam 240 de km) cam in 130 de km am intalnit, cred, vreo 40 de masini (mergeam kilometrii intregi fara sa intalnesc vreo masina), deci a fost aglomeratie mare… si jumatate din cele cu care m-am intalnit erau inmatriculate in Romania. Dupa aceea sau mai inmultit un pic.
Am tot facut poze la drumul gol golut.
IMG_2283
Aici vevea o masina si nu am ratat-o.
IMG_2293
Asta a fost drumul, urmeaza si altceva din acest concediu.

2 responses to “Drumul pana la Balchik

  1. sip August 4, 2009 la 10:21

    Sigur esti in Bulgaria si nu in Patagonia …?
    Astept continuarea !

  2. andreileca78 August 5, 2009 la 04:20

    E adevarat ca era si dimineata, am trecut granita putin inainte de ora 5 dimineata si nu am tinut cont de masini cand am trecut prin localitati.

Lasă un răspuns

