dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Politia Romana


Cand primesti o amenda de la Politia Rutiera, pe procesul verbal scrie jos ca dovada achitarii amenzii (chitanta in original) si copia procesului verbal trebuie depuse la unitatea emitenta in 15 zile de la comunicare. Asa am incercat sa fac, adica am mers cu actele cerute se le depun, dar am solicitat o dovada ca am depus chitanta in orgininal, adica am cerut:

– un numar de intrare, pentru ca aveam o adresa insotitoare;
sau
– o semnatura si un nume, eventual stampila pe copia mea de chitanta.
Credeti ca am reusit?
Am fost la „domnul” care primeste chitantele astea originale, dr dansu nu semneaz asa ceva, ca nu raspunde de actele mele (dar cine raspunde, ca eu la el le depun?), adica in caz ca se pierd, se poate intampla, in final se poate constata ca tu nu le-ai depus. Sau se poate constata ca nu le-ai depus in termenul de 15 zile. Sau, oricum tu nu poti dovedi nimic, poate doar daca le pui la posta, da si acolo e o discutie referitoare la continutul plicului, asa ca … si posta chiar ma lasa rece…
De fapt pana la urma, dupa vreo 3 drumuri intre poarta si „domnul cu chitante” am convins-o pe femeia de la poarta sa imi semneze pe chitanta, dar nu a vrut sa imi spuna cum se numeste, ca ea „nu trebuie sa se legitimeze in fata mea”. Asa ca am pe chitanta o semnatura, dar fara nume, fara grad fara nimic, dar am ceva. Binenteles ca in final a incercat sa recupereze copia aia semnata, da am tinut bine de ea, e la mine (sic).
Asa ca, nu mi se pare ocrect sa fii cu totul la voia intamplarii. Adica tu incerci sa respecti prevederile legale, sa achiti amenda, sa depui chitanta aia, da cum dovedesti ca ai depus-o si ca ai depus-o in termenul legal, mai ales cand stii ca pot fi probleme legate de acel proces verbal? Asta e o intrebare pentru Politia Romana.

5 responses to “Politia Romana

  1. sip Mai 28, 2009 la 10:55

    Problema asta cu depusul chitantei ORIGINALE merita o discutie mai ampla…
    Din cate am invatat eu la scoala actul original este al platitorului, ca dovada a platii sumei . In momentul in care depui originalul tu ramai fara dovada platii.
    Andrei, merita o scrisoare la Ministerul de Finante, al carui raspuns apoi, sa-l facem public pe bloguri si nu numai …
    Eu sunt sigur ca este un abuz … am patit-o si eu de mai multe ori, cu atat mai mult cu cat domnii de care vorbesti refuza si sa semneze de primire.
    In ce tara traim ….

  2. ocsike Mai 28, 2009 la 13:27

    Io atat am de zis…😛
    😀

  3. Pingback: La noi e imposibil sa schimbi ceva… « sip " to be or not to be "… blogger

  4. Andrea Mai 29, 2009 la 09:09

    Un prieten de-al nostru chiar a patit o faza din asta …a avut o amenda in Bucuresti acum vreo 3 ani…i-a venit acasa dupa ce a platit-o ca e „restantier” cu majorari;)- intimplarea a facut ca el sa mai aiba chitanta in copie cu care a platit…si de acolo a inceput circul…in final a scos-o la capat…dar dupa lupte seculare. Confirm si eu ca originalul chitantei este al platitorului…ei au extrasele ca doar banii le sint virati…
    Si pentru ca tot sint aici..am primit un Mail de la gaze din Mures…se vor ocupa de reclamatia mea ..desi daca a ajuns in tara..sint foarte curioasa daca doamna din Petrosani a devenit mai amabila sau nu;))

    • andreileca78 Mai 29, 2009 la 17:36

      De dna de la gaze nu stiu ce sa zic, cu ea nu am mai vorbit, ultima data am vorbit cu un domn care s-a purtat exemplar, adica asa cum este normal.

Lasă un răspuns

