dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

De la groapa mi se trage


Am primit in sfarsit procesul verbal de la Politie, il afisez sa vada toata lumea ca pentru ca am ocolit o groapa am ramas, deocamdata fara permis de conducere auto. Spun deocamdata pentru ca o sa merg mai departe, adica o sa ma complic si mai mult, dupa cum mi-ar spune cineva, si sa revin, o sa il contest la Tribunal cu ajutorul fratelui meu.

Spun ceva: fiind in lucru, poate ca linia continua nu se vedea si nu am vazut ca am depasit-o…

Il afisez pentru ca poate cineva a patit ceva asemenator si primesc putin ajutor, mi-ar prinde bine. Cateva idei am deja in cap, sa sper ca vor fi acceptate.

pv

Am cateva intrebari la acest proces verbal: cand mi-a fost adus sa il semnez si am refuzat, NU ERA SEMNAT DE NICI UN MARTOR! Apoi, numele care apare ca fiind al martorului este indescifrabil. Si inca ceva: seria de uletin a martorului seamana f mult cu a mea, adica a mea este XXXXXX si a martorului XXXXX, adica primele 5 numere sunt identice… si mai departe nu se intelege. Sa fi fost in pana de numere agentul, sau sa fie o asa mare coincidenta?

3 răspunsuri la „De la groapa mi se trage

  1. sip Mai 21, 2009 la 06:17

    Legat de buletinul martorului, cu siguranta nu s-au gandit ca se va ajunge aici … si l-au trecut pe al tau.
    Eu ma intreb cum va citi un judecator Procesul Verbal este scris asa de lizibil …
    Un judecator, cu capul pe umeri, o sa-ti dea cu siguranta castig de cauza .
    Multa bafta !

  2. sip Mai 21, 2009 la 06:25

    Noul header este frumos dar il vreu zambind ….

  3. andrei Mai 21, 2009 la 06:50

    Dupa cum vedeti v-am ascultat sfatul

Lasă un răspuns

