dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Telefon DualSim CECT ZT9198


In ultimul timp am avut cateva evenimente in viata, adica am ramas fara permis auto pentru ca milianul m-a vazut ca am ocolit o groapa, mi-am luat un telefon dualsim CECT ZT9198, si o sa mai urmeze evenimente. Telefonul asa arata:
cectzt9198

Il am de miercuri, si sunt multumit de el, cel putin pana acum. Bateria a tinut putin, adica pana joi seara, dar are unele motive:
– am vorbit ceva la telefon;
– era neincarcata, adica asa cum era in colet;
– am mutat, editat contactele si jucat la el un pic…mai mult.
Telefonul arata si bine, nu e nici f mare nici foarte greu, doar tastele is putin inghesuite, dar asta pentru ca are ecranul de 2.6 inchi si dimensiunile telefonului sunt cam printre cele mai mici din aceasta clasa (are 9 cm lungime si 1.1 cm grosime si 4.9 cm latime).
Telefonul are un acumulator (dar ii trebuie un adaptor pentru ca stecherul difera) si inca unul de rezerva plus cablu de date.

10 răspunsuri la „Telefon DualSim CECT ZT9198

  1. sip Mai 16, 2009 la 06:40

    Sa-l folosesti sanatos e misto !

  2. sip Mai 16, 2009 la 06:42

    Uitam … felicitari pt GIF , de ce n-am reusit si eu … poate ma ajuti !
    MULTUMESC pt wireles , acum merge foarte bine.

  3. andrei Mai 16, 2009 la 07:06

    Cu placere si pt gif e f simplu, o sa trec saptamana viitoare pe la UMIROM poate ajung si la tenisul ala in final

  4. Iancu Dragos Iunie 2, 2009 la 11:33

    salut,
    vreau sa cumpar si eu unul .
    se merita sau…..
    cat tine bateria, ceva probleme de soft, cum ti se mai pare?

    • andreileca78 Iunie 2, 2009 la 11:38

      E ok, bateria tine 4-5 zile. De blocat s-a blocat o cartele o singura data in decurs de o luna aproximativ. E ok in general.

  5. patimashu Iunie 20, 2009 la 13:50

    Salut, andreileca78. Ma tenteaza si pe mine acest model de telefon. As vrea mai multe detalii depre el. De ex: cum se comporta carcasa(adica daca are vreun joc capacul din spate si daca scartaie sau troncane carcasa, cat de elastice sunt tastele ca nu-mi plac alea la care se aud pacaniturile strident etc), corpul caracterelor se poate modifica sau nu(adica mare, mediu, mic), cate teme are si daca suporta si alte teme, daca suporta fisiere .swf, daca se aude muzica tare si clar in difuzor(sau difuzoare, ca inteleg ca reda stereo), cat de clar se aude in timpul convorbirii si multe altele. Eventual, trimite-mi un mail: pepino967@yahoo.com

  6. Cristi Decembrie 4, 2009 la 21:42

    Pentru telefoane mobile dual sim la cele mai bune preturi dati click pe link-ul urmator : dual sim

  7. antoniK Decembrie 5, 2009 la 08:59

    cum bag shi eu in audio player melodiile dupa card??

  8. andrei Ianuarie 19, 2010 la 11:33

    Vand telefonul de mai sus la pretul de 200 lei. Telefonul are:
    – 2 acumulatori care tin cam 4-5 zile cant telefonul e folosit;
    – incarcator adaptat la prijele noastre (pachetul original nu contine acest adaptor);
    – casti.
    Defect: ecranul este putin zgariat, dar functioneaza. Am folosit telefonul cam 7 luni. Contactati-ma pentru alte detalii.

Lasă un răspuns

