dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

In groapa sau fara permis?


In Petrosani ca si in toata tara drumurile sunt … in reparatii, stim asta. Dar nu mi se pare normal ca stai sa profiti, sa astepti sa pice ceva din cauza asta. Ma refer la militienii din oras care stau la 400 de metri de o groapa si agata pe cei care vor sa o ocoleasca, ocolit de presupune intrarea pentru cativa metri pe contrasens. Groapa nu este asta, dar totusi:
24groapa

Pentru acest lucru am fost oprit in aceasta dimineata (pentru acest motiv, nu inseamna ca recunosc ca am si facut-o, pentru ca nu am facut-o domnule politist) si mi s-a retinut permisul de conducere. Nu am semnat procesul verbal si acum urmeaza sa il contesc cand il voi primi prin posta. Da ideea e ce fac pana se termina procesul pentru ca dovada care imi da dreptul de circulatie o am pentru 15 zile, cred ca trebuie sa o prelungesc.
Am referit la agatat ca dupa ce agentul a venit la mine si mi-a cerut actele dupa cateva minute m-a chemat la masina si ma intrebe „daca am inteles”. Se pare ca nu am inteles, pentru ca nu am facut nimic … si m-am intors la masina. Ulterior cand a venit el cu actele la mine la masina mi-a spus ca nu imi retinea permisul daca „ma comportam cuvincios”. Da chiar nu am facut nimic si nu inteleg care a fost scopul cu care am fost chemat la masina, doar daca domnii militieni nu asteptau cumva un plocon.
Da este normal sa amendezi si sa ridici permise pentru ca incearcam sa ocolim o groapa? Pe mine cine ma despagubeste pentru avariile cauzate de acea groapa?
Concluzie: intri in groapa sau iti luam permisul!

4 răspunsuri la „In groapa sau fara permis?

  1. sip Mai 12, 2009 la 11:52

    Nasol …tu nu stiai ca astia nu trebuie suparati.
    Te faci frate si cu dracu pana treci puntea …
    Ii dai fratelui de lucru … sper ca nu si bani !
    Dar apropo, unde-i groapa cu pricina ?

  2. sip Mai 12, 2009 la 14:44

    Revin – Prin hotarare judecatoreasca, banuiesc, se poate prelungi dreptul tau de circulatie .
    Esti la mana fratelui tau …. daca altii tari…n-au rezolvat probema ?
    Eu ma repet : nu sunt multi copiil ca tine in Petrosani, si probabil au aflat …
    Iti doresc succes !

  3. sip Mai 13, 2009 la 05:02

    @andrei – Asta e chiar idiotenie … acolo toata lumea urmareste asfaltul nedecupat !
    Am retinut, pentru ca vreau sa plec in concediu si am nevoie de carnet.

Lasă un răspuns

