dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Cele 7 minuni ale comunismului – super tare


Super tare si chestia asta, chiar m-a facut sa zambesc, sper ca va „dixtreze” si pe voi. Am adaugat ca bonus cateva banculetze din vremea aceea, iar chestia cu Caracalul (probabil ati auzit de minunile de acolo) am bagat-o din nostalgie…

Cele 7 minuni ale comunismului
1. toti aveau de lucru
2. desi toti lucrau, nimeni nu muncea
3. desi nimeni nu muncea, planul se facea
4. desi planul se facea, nimic nu se gasea
5. desi nimic nu se gasea, toti aveau
6. desi aveau, toti furau
7. desi toti furau… nimic nu lipsea!

de ce nu ne-o fi placut?

Sursa: Ica

comunism1

Pentru cei ce mai tin minte!

■ Când a plecat de-acasă, Prunariu i-a lăsat maică-sii un bilet pe masă:
„Am plecat în Cosmos. Vin peste o săptămână”. Când vine, găseşte pe masă un bilet de la maică-sa: „Am plecat după brânză. Nu ştiu când vin”. (26 mai 1981)
■ La uşa unui apartament sună un puşti: „Tanti, ai făcut supă?”, „Da, puişor, vrei să guşti şi tu?”, „Nu, mulţumesc”, „Atunci, de ce-ai venit?”
„Te roagă mama să ne împrumuţi şi nouă osul”. (6 decembrie 1982)
■ Din dispoziţia lui Ceauşescu s-au făcut experimentări şi încrucişări de meri, pentru a se crea un soi de măr pitic, de numai 50 de cm, pe care să-l poată culege şi şoimii patriei. (28 septembrie 1983)

Si continua ….

■ Un miliţian prinde o pereche făcând dragoste într-un boschet. Îi duce la secţie şi, de aici, în faţa tribunalului. La proces, fata e felicitată pentru patriotism şi băiatul pentru iniţiativă. Miliţianul e arestat pentru întrerupere ilegală de sarcină. (17 martie 1984)

■ Ce-i mai rece şi mai rece decât apa rece? Apa caldă. (17 ianuarie 1985)

■ De ce a luat comuna Scorniceşti titlul de „Erou al noii revoluţii agrare”? Pentru că a crescut cel mai mare bou. De ce n-a luat şi comuna Petreşti titlul de „Erou al noii revoluţii agrare”? Pentru că anul acesta nu s-a acordat titlul şi pentru cea mai mare vacă. (3 ianuarie 1987)

■ Ultima dorinţă a românilor: să moară Ceauşescu şi Elena să ajungă să trăiască din meditaţii la chimie. (28 decembrie 1988)

■ Ce-a fost înainte: oul sau găina? Mai înainte au fost de toate. (cules pe 12 noiembrie 1979)
Sursa: Mari


Bonus! cele 7 minuni Caracal

1 S-a construit un bloc si s-a uitat macaraua in interior
2 A luat foc sediul pompierilor
3 S-a furat usa politiei
4 Cimitirul e pe strada Invierii
5 Brutaria e construita pe strada Foametei
6 Inchisoarea e pe strada Libertatii
7 Exista o singura scoala si se numeste Scoala nr. 2.

6 răspunsuri la „Cele 7 minuni ale comunismului – super tare

  1. nicoleta Martie 25, 2009 la 06:00

    tare de tot . chiar imi amintesc de vremurile alea .
    mai rau este ca parca incep sa le regret

  2. Florin Martie 25, 2009 la 07:31

    Eu,de aici,din Germania,imi permit sa spun:sa nu exageram!Oare am dreptate?!Om trai si-om vedea!Chestia cu”sa traiti bine”,cade?

  3. andrei Martie 25, 2009 la 07:43

    Si eu sunt de parere ca nu incape comparatie intre before and after. Am uitat, sau s-a uitat cum era atunci (pentru ca eu eram destul de mic totusi…), cred ca de asta exista nostalgii.

  4. sip Martie 26, 2009 la 11:31

    @andrei – dar parintii tai ce zic ?

  5. andrei Martie 26, 2009 la 15:26

    Acum ei zic ca era mai bine atunci, da parerile lor is destul de ……..confuze, adica mama zice ca prefera sa urmareasca un singur program TV, de de fapt sta nonstop la tv, pe mai multe canale, asa c , io cel putin is confuz.
    Parerea mea e ca nu se compara: in ciuda problemelor de acum, ACUM e mult mai bine (totusi avem voie sa gandim si sa ne exprimam, ceea ce ……..face f mult).

  6. Andrea Martie 27, 2009 la 21:35

    eu am apucat copil fiind pina pe la 8 ani…si vremuri mai bune in tara…cind alimentara de la piata centrala avea macar atitea produse alimentare cit avea si alt magazin din alta tara…am apucat insa si vremuri cind bunica statea o noapte intreaga la rind pentru carne…am facut si lectii la lumina luminarii…am vazut la tv -„Mihaela”sau „drumuri europene „cu Ariside Buhoiu si cred cam asa:
    libertatea e frumoasa pentru cei care stiu sa si-o traiasca…cei care ajung sclavii banului…numai pentru a arata lumii”iaca eu am” …vor fi mereu in cautarea acelui sentiment de implinire pe care nu-l vor avea niciodata. Lumea incepe tot mai mult sa puna in prim plan aspectul material…casa mea…masina mea, yachtul meu, o societate bazata tot mai mult pe consum…relatiile dintre oameni devin tot mai reci…diferentele tot mai mari…
    ce e bine…cind e bine…stie fiecare pentru el…
    sa stii ca si innainte se exprimau pareri;)…in clasa II-a doamna invatatoare a chemat-o pe bunica la scoala sa ii spuna sa aiba grija ce vorbeste in casa ca poate aude si altcineva ce zic eu;))…asa ca eu m-am exprimat pina la intimplarea respectiva…libera…mai apoi NU…;) dar oamenii erau mai uniti…

Lasă un răspuns

