dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Cat de tineri mai suntem…


„Vreme vine, vreme trece….” un vers din Mihai Eminescu. Am impresia ca asa de repede se scurge… De exemplu in acest week end am auzit la radio o melodie, o melodie pe care o ascultam cand mergeam in vacanta la tara…..Mi-a placut, am fredonat, o tinea minte…. Dar cand s-a terminat, am auzit crainicul ca a cantat Snow si melodia a fost Informer….stiam….dar a mai spus ceva…”melodie veche de 16 ani”! 16 ani nu e bine, am zis repede nu are cum. Si am calculat… 4 ani liceu, 4 facultate si inca aproape 7 dupa facultate si am ajuns asa la aproape 16 ani… Incredibil, acum 16 ani eram tanar…acum…nu mai stiu ce sunt…

Postez si melodia cu pricina, varianta oficiala am gasita fara sonor, asa ca postez o varianta live.

Pe atunci imi placea mult All4One – I swer, o melodit in topuri pe vremea aia…

…si mai erau multe…si eram tanar, eram totusi un copil, dar eram mult mai tanar…

5 răspunsuri la „Cat de tineri mai suntem…

  1. carmen Martie 18, 2009 la 09:14

    interesant, si mie mi s-a intamplat ceva asemanator, recent, am auzit la televizor o melodie care, credeam eu, a fost mare hit anul trecut sau acum 2 ani; am aflat dupa aceea de la prezentatorul emisiunii ca a fost mare hit in anul 2000…

  2. olga Martie 18, 2009 la 12:27

    Aveti dreptate, timpul trece nespus de repede, parca mult mai repede decat atunci cand eram copii- sau mai tineri :). Ne face mare placere sa auzim meldiile care erau in top pe vremea aceea si ne vine foarte greu sa credem ca am mai „imbatranit”, ca au trecut atatia ani de atunci si cel mai greu este sa acceptam ca nu mai suntem copii, dar haideti sa nu devenim melancolici si sa recunoastem ca totusi nu suntem chiar atat de „mari” si ca fiecare varsta are frumusetea si bucuriile ei.Inca suntem tineri si eu cred ca de multe ori inca suntem copii…nu-i asa Andrei?

  3. sip Martie 19, 2009 la 15:26

    De Creedence Clearwater Revival ai auzit ? Asta a fost tineretea mea … Vezi aici http://www.youtube.com/watch?v=TS9_ipu9GKw
    In ce priveste tineretea mai vezi si aici : http://serbionel.wordpress.com/2009/03/18/inca-mai-sunt-tanar/

  4. Pingback:Tineretea mea « sip " to be or not to be "… blogger

Lasă un răspuns

