dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Vodafone – Nokia 6555 suporta sau nu apelul video ….


Intamplare reala – care s-a intamplat astazi 10.03.2009.

Am comandat de la Vodafone telefonul Nokia6555, care conform caracteristicilot tehnice publicate pe site-ul oficial www.vodafone.ro suporta atat 3G cat si apelurile video (aici se poate vedea si o listare in format jpg de pe site-ul amintit:

Nokia 6555 | Toate Telefoan...

Telefoanele au venit foarte repede, am fost foarte multumit. Am incercat sa le probez si sa testez modul de apel video… Nu am gasit nimic prin meniul telefonului care sa ma ajute. Am sunat la vodafone la serviciul tehnic (pentru ca in cartea tehnica nu scria nimic de apelul video). am primit raspuns ca trebuie setat modul dual si atunci va functiona apelul video. Zis si facut, da tot degeaba.

Alt operator Vodafone m-a indrumat catre Nokia, pentru ca ei au produs telefonul si „ei trebuie sa stie…”. Am sunat si dupa multe minute la telefon am primit raspunsul ca telefonul nu suporta apelul video si sa ma adresez iar la Vodafone pentru ca la ei pe site e informatia cum ca ar suporta apelul video (normal, zic si io).

Revin la Vodafone, iar la serviciul tehnic, iar multe minute la telefon. Operatorul se pare a testat si el un telefon Nokia6555 si se pare ca nu suporta apelul video. „bun dar pe site scrie altceva si eu am cumparat telefoanele bazandu-ma pe informatiile de pe site…”.

In acest moment, ultimul raspuns de la Vodafone etse ca incearca sa imi schimbe Nokia6555 cu un telefon care suporta apelul video la acelasi pret (conform celor cerute de mine), iar telefonul e trimis spre testare…. si Nokia e de vina ca ei furnizeaza fisierele cu datele tehnice.

Acum cine e de vina…..Vodafona ca la el pe site is datele (da…), Nokia ca se pare ca el furnizeaza fisierele cu datele tehnice (da…)…da io nu mai inteleg. Cert este ca este o eroare undeva si sper sa se rezolve.

Concluzie: Nokia6555 nu suporta apelul video chiar daca are 3G. O sa va scriu deznodamantul.

Andrei

5 răspunsuri la „Vodafone – Nokia 6555 suporta sau nu apelul video ….

  1. Anne Martie 11, 2009 la 05:36

    E tare de tot faza, astept sa vad cum se va termina. Nu e prima data cand cei de la Vodafone ofera informatii eronate.

  2. sip Martie 11, 2009 la 08:00

    Esti ghinionist …
    Cu siguranta ai noroc in dragoste !
    Nu te lasa …

  3. andreileca78 Martie 13, 2009 la 18:06

    In dragoste…..sper……
    In legatura cu telefoanele, le-am trimis inapoi la vodafone si mi-au promis ca imi vor trimite in schimb altele care au functia disponibila functia de apel video (telefoane care au acelasi pret binenteles). Daca va uitat pe site, acum la Nokia 65555 la caracteristicile tehnice nu mai apare functia de apel video ca disponibila pe acest telefon, deci am obtinut o mica victorie…doar atat din pacate, da totusi am reusit sa schimb ceva… si am mai obtinut si multumiri de la operatorul vodafone pentru sesizare…
    Concluzie: spune-ti parerea si poate ceva se va schimba….

  4. andreileca78 Martie 18, 2009 la 07:01

    Am primit de la Vodafone telefoanele promise, adica Nkia 6124, is mai faine, asa imi par.

  5. dan_ro Noiembrie 27, 2009 la 16:36

    Acelasi lucru l-am patit si eu cu telefonul Nokia 2730, tot la Vodafone. Am vb cu un operator de la *222 care mi-a spus ca telefonul suporta apelul video, singurul incovenient fiind camera video care este pe spatele telefonului (exact ca la modelul E51), persoanele aflate in convorbirea video-call nu se pot vedea reciproc, concomitent :)). Din pacate, modelul 2730 desi are optiunea 3G, nu suporta apelul video asa cum l-au laudat cei de la VF. Este bine sa intram pe site-urile nokia.com unde informatiile probabil sunt cele veridice… Pe site-urile romanesti, inclusiv ale operatorilor de telefonie mobila… ne intoxicam cu tampenii si aruncam banii pe fereastra.

Lasă un răspuns

