dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Eroare la programul de intocmire a declaratiei CAS (program aferent lunii februaria 2009)


Am descarcat astazi programul necesar intocmirii declaratiei pentru evidenta nominala la asigurarile sociale de stat pentru luna februarie a anului 2009 (program CAS pe intelesul conatbililor, eac). Am fost sincer surprins ca in data de 09.03.2009 am gasit programul pe site-ul oficial al Casei Nationale de Asigurari Sociale de Stat (www.cnpas.org), mai mult acesta fiind postat din 04.03.2009, dat cu atatea sarbatori nu am reusit sa-l iau pana acum…..
L-am descarcat si instalat…… si jumatata mere, jumatate nu mere (jumatate tu, jumatate io ca-n melodia lu sigma). Adica anexa A11, o calculeaza bine, pe cand in anexa A12 este o eroare la calcului contributiei retinute de la asigurati, respectiv programul foloseste cota veche de 9.5%, nu pe cea noua de 10.5%. Se pare ca si informaticienii care se ocupa de program au fost zapaciti de multitudinea de modificari de cote si numai, modificari nascotice de alesii nostrii, ca noi contabilii (EAC) suntem.
Pentru asta spun, atentie, poate chiar un pic de rusinica pentru cei care se ocupa direct de asta si RUSINE alesilor.

Andrei

PS. Totusi le noua noua instalare, am creat o noua firma si acole mere bine.

9 răspunsuri la „Eroare la programul de intocmire a declaratiei CAS (program aferent lunii februaria 2009)

  1. sip Martie 10, 2009 la 05:53

    Uite ca este si util sa-ti citesc blogul.
    Mersi !
    Sa m-anunti cand ai descarcat versiune a buna.
    Inca odata mersi !

  2. andreileca78 Martie 10, 2009 la 06:05

    Acasa imi aparea eroarea aia, am incercat pe alt PC, am creat o firma noua se pare ca mere. Dar cand incerci sa lucrezi pe firma pe care o ai creata, nu mere. Tre sa vad de ce apare eroarea aia.

  3. andreileca78 Martie 10, 2009 la 06:36

    Se pare ca daca creezi o firma noua, mere bine, da cand incerci sa lucrezi pe firma pe care ai lucrat…nu mere…

  4. sip Martie 10, 2009 la 11:18

    K am sa incerc si eu .
    Sper sa te uimesc !!!

  5. andreileca78 Martie 10, 2009 la 20:15

    Daca, dupa ce se da luna noua se intra pe fiecare om in parte, programul merge se pare… problema e ca nu face asta automat… asa ca intrati pe fiecare om in parte…

  6. tudo Martie 16, 2009 la 14:31

    buna,
    nu reusesc sa fac declaratile imi da eroare ce trebuie sa fac ,cine ma poate ajuta

    • andreileca78 Martie 16, 2009 la 15:06

      Dupa ce instalezi versiune noua, setup 9.02, ori importi date in programul de declaratii cas, daca le-ai facut cu alt program, sau intri pe fiecare persoana in parte sa iti calculeze cu cota buna. Apoi intri si in centralizator si vei reusi.

  7. tudo Martie 17, 2009 la 08:15

    Multumesc, am sa incerc

  8. andreileca78 Martie 18, 2009 la 06:59

    M-am uitat pe site la casa de pensii (www.cnpas.org) si au modificat versiunea la program, cu toate ca e tot 9.02 dar e publicata in 11.03.2009, cealalta, pe care am reclamat eroarea fiind postata in 04.03.2009.

Lasă un răspuns

