dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

9 martie – ziua barbatului?


Am tot auzit ca 9 martie ar fi sau cel putin a fost ziua barbatului. Am cautat mai multe date pe net si pe calendar-ortodox.ro am gasit ca pe 9 martie se sarbatoresc cei 40 de mucenici, asa ca atentie la cele 40 de pahare…

Asa cum am urat La Multi Ani tuturor domnelor, urez acelasi lucru si domnilor si postez doua poze sugestive….

Prima este legata oarecum de ……cei 40 de Mucenici………

3-copy

A doua este legata de 8 martie ……..

img_2756

Si in fine, ultima imagine este insotita de o cugetare si se adreseaza cunoascatorilor…..

cugetare-1

Un răspuns la „9 martie – ziua barbatului?

  1. sip Martie 9, 2009 la 08:34

    Nu stiam ca azi trebuie sa beu asa mult … multumesc pentru informatie.
    Ori cum imi place din ce in ce mai mult de blog. Mai ales pozele …
    Mare dreptate are asta : Oscar Wilde !

Lasă un răspuns

