dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

Aveti grija la tipul chel si cu cioc de la mesterul casei (majusculele nu le merita) din Petrosani


Sa va spun povestea cu mesterul casei. Am scris cu litere mici numele firmei pentru ca impresia asta mi-a lasat-o. Am cumparat sambata trecuta o usa (nu ieftina) de la magazinul numit mai sus. In timp ce studiam viitoarea achizitie, o persoana din magazin (in final s-a dovedit a fi un nenorocit din magazin) s-a oferit ca monteaza el usa. Nu am negociat pretul, am fost de acord cu pretul cerut de el, in speranta executiei unei lucrari de buna calitate. A inceput montatul usi (in general am auzit ca in maxim ora jumate montajul trebuie sa fie gata). A trecut o ora, doua ore, trei ore si in sfarsit patru ore. In cursul celor patru ore mesterii (erau trei) am batut, ciocanit, pus usa, dat jos usa etc, parca si cred ca faceau asta pentru prima data. In sfarsit nu  va mai descriu modul in care au lucrat, daca se poate spune asta. La finalul lucrarii dupa parerea lor, mi-au cerut banii pentru lucrare, moment in pare am spus policicos ca isi vor primi toti bani in momentul in care usa va fi pusa asa cum trebuie, pentru ca:

– usa era pusa stramb, se vede cu ochiul liber, diferenta fiind de 5 cm

– usa la inchidere si deschidere tloveste de toc

– iala de sus nu poate fi folosita

– usa nu este prinsa in holsuruburi

– usa nu e asigurata nu distantiere

Dupa ce i-am prezentat deficientele lucrarii, mesterul principal a replicat ca asa stie el sa monteze usi. Am refuzat sa ii achit pana nu rezolva problemele de mai sus, moment in care au plecta (ulterior am inteles ca era sau urma sa fie ziua de nastere a unui dintre ei).

Luni am mers la magazinul lor, sa il intreb cine va suporta cheltuiala cu tuburile de spuma consumate (3 tuburi), pentru ca evident usa va trebui demontata si repusa, iar raspunsul lui a fost foarte sec si scarbos: „Nu te cunosc, nu ti-am montat eu usa”. In acel moment am crezut ca explodez si i-am transmit a semiinjuratura si am plecat pentru ca nu mai aveam ce face. Tipul ala care lucreaza la mesterul casei a fost de o nesimptire cum nu am mai pomenit sau fi crezut sa exista.

ideea e ca acum trebuie sa demontez usa si sa o pun din nou cu alte cheltuieli si nervi. Aveti grija la tipul chel si cu cioc de la mesterul casei (majusculele nu le merita) din Petrosani …..

4 răspunsuri la „Aveti grija la tipul chel si cu cioc de la mesterul casei (majusculele nu le merita) din Petrosani

  1. sip Martie 4, 2009 la 07:02

    Sa inteleg ca tu ai patit asta ?

  2. cineva Octombrie 10, 2009 la 18:57

    esti fraer tare atunci..eu am fost intr-o situatie similara,iar OPC-ul a rezolvat-o 🙂

    • andreileca78 Octombrie 11, 2009 la 17:40

      pt mine OPC inseamna altii bugetari care stau si _ _ _ de la buget, sau o alta agentia (de fapt is mai multe OPC-uri) care se face remarcata cand e zi vreo televiziune prin preajma, ca in rest scrie „nu deranjati”

Lasă un răspuns

