dare 2 dream

Blogul lui andreileca78

EON Gaz – si relatiile cu publicul


Azi 19.03.2009 a trebuit sa merg la sediul EON Gaz pentru prelungirea contractului de funizare pentru firma la care lucrez, Gerom International SA. Intai am mers la Aninoasa unde stiam ca are sediul acesta companie dar se pare ca din luna februarie centrul comercial ca sa ii spun asa s-a mutat in Petrosani in zona Mignon.

eon
De la inceput, am fost intampinat cu o ostilitate mocnita, ciudat, din partea unei doamne cu care am si lucrat impreuna, pentru putin timp e adevarat, la Umirom (sincer nu stiu daca dansa retine, acum e “F. importanta”, da nici mie nu mi se zbate nici un ochi pentru asta).
Se pare ca daca un contract este incheiat pe numele unei firme si acea firma, nu alta, aceiasi isi schimba numele, atat doar numele, avand acelasi cod fiscal, nr. de inregistrare la registrul comertului, adresa, cont si orice date de identificare mai doriti trebuie sa faca cerere de acces in sistem. Pai cum, ca deja sunt in sistem…. doar ca am alt nume. Nu si nu, si in plus trebuie platita si o taxa (70 de lei, nu foarte mare, dar idee de baza nu mi se pare corecta). Numai faptul ca am indraznit sa intreb daca cererea trebuie facuta sigur…a produs un deranj extrem pentru “doamna”…


Intraband de cerere, “doamna a ajut amabilitatea” a sune nu stiu unde sa ma convinga…de la celalat capat al telefonului raspunul a fost unul de genul cred, nu stiu, mi se pare…, la daca “doamna” in cauza, dezlantuita mi-a spus “acum te-ai convins”, cu toate ca dupa cum am spus voceea aceea nu are deloc convinsa…
Binenteleas toata acesta “discutie” s-a desfasurat de parca eu sau firma la care lucrez fura gazul unu de la tatasau … Si inca o problema…. facturile dupa cum bine stiti probabil…ajung si nu ajuns la consumator si se pare ca nu achitasem ceva facturi (pe care NU LE PRIMISEM). Norma ca d-na “foarte amabila” avea o atitudine de recuperator, atitudine care i-ar face invidiosi si pe recuperatorii ucrainierni daca intelegeti ce vreau sa spun…
Binenteles ca am produs inca o incruntare cand am cerut sa ma uit un pic peste contract sa nu semnez ca domn primar… Apoi cand m-am hotarat sa semnez am facut si io un pic pe nebunu semnand ba mai sus, ba mai jos fata de unde imi arata, da ma scuzam dupa fiecare semnatura…. (sic)
Am vrut sa fac o reclamatie pe site-ul oficial al eon gazului da nu am gasit niciunde un asemenea formular, asa imi formulez reclamatia aici: dna de la relatii cu publicul de la “centru comercial” din Petrosani zona Mignon ar trebui sa invete ca altfel se lucreaza in secolul 21 cu publicul….poate ar trebui si un pic avertizata… pentru ca sediile pe care le au poate ca ni se datoreaza si noua, macar un pic…

Si inca ceva, taxa pentru schimbarea denumirii firmei mi se pare abuziva si contrara legilor comerciale. Ce parere aveti?

25 responses to “EON Gaz – si relatiile cu publicul

  1. Iulia martie 19, 2009 la 19:41

    Andrei, cred ca erai tareeee suparat (si pe buna dreptate) cand ai scris randurile de mai sus. Sunt multe ca d-na cu care ai avut tu de-a face, care nu inteleg notiunea de CLIENT… si de relatie cu publicul! Probabil daca i-ai fi spus ca vrei sa faci o reclamatie, te lua la bataie! (fac si eu haz de necaz). Site-ul lor pe cat e de frumos, atat e de inutil pentru noi, oamenii de rand, care culmea, suntem clienti…cei la care ajung produsele/serviciile lor…Poate trebuie sa stie ca unul din obiectivele unui management de calitate este SATISFACTIA CLIENTULUI! Rusine lor si celor ca ei!
    Mai e o chestie care nu trebuie uitata, detin monopol si de aici…totul!

  2. andreileca78 martie 19, 2009 la 20:42

    Iti lasa impresia de institutie comunista, unde nu ai voie sa intorci capul sau sa deschizi gura sa intrebi ceva…

  3. Andrea martie 21, 2009 la 08:33

    Andrei, dintr-o experineta personala neplacuta avuta la circa financiara incep sa cred ca e prostia care iese la suprafata…in fiecare din ei. Atit de dobitoc sa fii( Scuze) incit sa nu vezi ca tu ai un servici numai pentru ca EU clientul am nevoie de tine. Frustati( te) din astia gasesti peste tot in sistemul romanesc. Sa stii insa ca in fata lor nu ajuta bunul simt de acasa. Ajuta doar front comun din partea celor cu care se poarta asa…adica reclamatii,reclamatii si iar reclamatii. Spre exemplu in statutul celor care sint angajati la circa financiara daca in decurs de un an au trei reclamatii zboara…da asa e vine altul la fel ca el…dar cindva invata cei de linga ei ca se poate si altfel.
    Eu stau si ma gindesc daca mie ca om mi-ar face placere sa fiu privit asa …cu siguranta nu…Eu lucrez in consultanta financiara si pentru mine a devenit o adevarata placere sa discut cu clientii mei in asa fel ca fiecare sa se simta in miinile mele la adresa potrivita…ca doar de aia ma platesc;)
    Asta implica insa …sa poti sa urci la nivelul unui om foarte bine pregatit…sau sa cobori la nivelul unui simplu meserias…si crede-ma asta implica atita multumire sufleteasca…dar sentimentul acesta inca nu e cunoscut in tara…sa pleci dupa 8 ore de munca acasa bucuros si implinit ca toti cei cu care ai lucrat azi au fost multumiti…uneori ma gindesc cind vin in tara ca am in fata la fiecare ghiseu numai frustrati…si as fi revenit cu drag acasa dar imi e teama pur si simplu ca nu ma mai pot adapta acestei mentalitati.

  4. Andrea martie 21, 2009 la 08:42

    Cred ca daca ar stii nemtii de la Eon…cum se poarta s-ar lua de par:) da chiar asa cum o cheama pe tanti?…hai ca iti dau o mina de ajutor…cred ca daca citeste o reclamatie de la mama concernului …cu siguranta isi revizuieste “conceptul ” ;)

  5. Andrea martie 21, 2009 la 10:43

    Ok…astazi mai pe seara ii fac un bine;) e totusi nedrept un asemena concern care cladeste o imagine pe bani multi …sa aiba o asemenea imagine din cauza unei persone frustrate…frust sau nu…e de lasat acasa cind ajungi la mucnca…poate mai auzim de bine;)

  6. sip martie 21, 2009 la 11:30

    Am vrut sa spun si eu ceva, dar totusi, prefer sa tac …
    Nu vreu sa-mi creasca tensiunea !

  7. andrei martie 21, 2009 la 17:41

    Oare noi romanii nu invatam sa respectam unele chesti numai prin aspecte negative, nu putem invata ceva fara sa ne ardem…? Ma refer ca, nu stiu, imi pare totusi rau si de un caine de pe strada, oare numai cu batul putem invata….

  8. Andrea martie 22, 2009 la 11:51

    Sip chiar nu vrem sa va creasca tensiunea…dar un pic de curiozitate totusi s-a stirnit…poate auzim si punctul acesta de vedere….e neplacut sa “pirasti” pe cineva…dar te intrebi daca nu faci totusi un bine altor sute de oameni…si atunci iei o hotarire…eu am luat-o…am trimis azi mailul la Eon la conducerea lor…acum cum or vrea dinsii…personal am 1% mustari de constiinta …si 99 % convingerea ca am facut ce trebuia…Eu cred ca numai corectind se va putea in tara ajunge cindva la serviciile acelea pe care orice OM ar trebui sa le aiba.

  9. Andrea martie 22, 2009 la 11:52

    Andrei imi vine in minte o chestie auzita aici…se zice cam asa…omul destept invata din greseli…cel si mai destept invata din greselile altora;)

  10. andrei martie 22, 2009 la 12:32

    Nu este vorba de parat, e vorba de starea generala, oare numai daca intepam pe cineva puteam schimba ceva? Ca atunci va trebui sa folosim masina de cusut…

  11. Andrea martie 24, 2009 la 12:36

    Prima reactie de la Eon …au dat spre rezolvare mai departe departamentului care se ocupa de Romania si aceasta problema…asteptam;)

  12. andrei martie 24, 2009 la 12:56

    Acum chiar sunt curios ce va urma

  13. SAF octombrie 18, 2009 la 16:59

    “13. andrei – martie 24, 2009

    Acum chiar sunt curios ce va urma”

    Ar fi interesant de stiut ce a urmat avand in vedere faptul ca, asa cum scrie mai sus, “deja sunt in sistem…. doar ca am alt nume”.

    Acest post nu are finalitate. Lasa impresia ca ai avut de-a face cu cel mai rau om de pa Terra, care nu a vrut sa-ti rezolve problema, desi te aflai in fata unui executant iar procedurile se stabilesc la nivel de top management si nu spune cum s-a terminat totul.

    Iti spun asta pentru ca am aflat acum de acest incident, intamplator, de la cineva si intervin pentru ca numele este Sorecau (Silvia este cumnata mea), un nume pe care eu il respect la fel de mult cum probabil si tu il respecti pe al tau.

    Inchei cu o alta intamplare. Acum vreo 2-3 luni ne-am trezit la usa cu un batranel care venise sa ne dea niste bani si sa multumeasca pentru ajutorul primit. Fusese si dumnealui la EON, n-a avut bani suficienti si aceeasi doamna “F. importanta” din postul tau a pus banii si i-a explicat unde sa vina in Petrila (el fiind tot petrilean), sa-i aduca pentru a-l scuti de un alt drum.
    Aceasta intamplare nu avea cum sa ajunga pe niciun blog, batranelul in mod sigur nu are acces la internet…

  14. andreileca78 octombrie 19, 2009 la 15:04

    Dna in cauza a facut un gest frumos si merita toate laudele. Altceva acum nu pot comenta.

  15. sip octombrie 21, 2009 la 07:43

    @SAF – Foarte frumos ca-i iei apararea cumnatei, dar intreb si eu , oare numai pentru faptul ca au fost putin timp colegi, nu era normal sa i se adreseze pe un ton mai … calm.
    Andrei,din cate-l cunosc nu a jignit niciodata pe nimeni, poate doar atunci cand cineva il calca RAU pe coada …

  16. SAF octombrie 23, 2009 la 12:55

    @SIP – Nu este vorba de luat apararea. Este vorba de un principiu. Iti cunosti drepturile si cand crezi nu esti respectat intr-o asemenea situatie, te adresezi superiorului, direct sau in scris ATUNCI, pe loc !!! Daca as fi citit ceva de genul “iata ce am patit, am facut o sesizare in urma incidentului si iata ce mi s-a raspuns”, era ok pentru mine, nu as fi simtit nevoia sa intervin in niciun fel, era un fapt consumat: bun, rau, asta era!
    Oricum, multa energie s-a consumat cu aceasta intamplare; comentarii multe, dupa bunul obicei romanesc, sa speram totusi ca aceasta situatie (care pe mine m-a deranjat prin lipsa de finalitate, repet), a fost de mare ajutor in ceea ce priveste viitorul relatiei client-angajat din punct de vedere al comunicarii.

  17. sip octombrie 24, 2009 la 09:05

    @SAF – Se pare ca prin intermediul blogului omul are posibilitatea de a-si pune pasul . Cu siguranta pe unii deranjeaza …

  18. SAF octombrie 28, 2009 la 07:49

    @SIP Pe unii îi deranjeaza … pe unii îi depăşeşte …

    Cu asta consider subiectul încheiat. Nu sunt bune atitudinile părtinitoare cu orice preţ, chiar dacă e vorba de prieteni şi nu vreau să mă întind la discuţii sterile şi inutile.

  19. Stefan noiembrie 26, 2010 la 20:01

    A mai trecut un an si la fel merge treaba si la CLuj.Azi am fost sa inchei un nou contract in urma unor modificari la instalatie.Cu toate avizele, proiect,cu instalatia receptionata de catre omul de la ei si o factura de 220ron pentru tot felul de taxe care mi-a fost inminata de catre proiectant care s-a ocupat si de autorizatii, la caserie surpriza, nu e 220 ron ca e ceva in jur de 340ron, si i-mi flutura inc-o factura aparuta din senin de ceva in jur de 120ron alte taxe.La obiectia mea ca n-am stiut de aceasta factura si n-am bani destui la mine,mi se confisca dosarul cu proiectul achitat proiectantului deci proprietatea mea cu toate avizele pe numele meu obtinute.Nu mi se arata nici factura nuoa aparuta sa vad si eu despre ce taxe in plus mai este vorba .Domnii astia lucra cam invers :da banii dupa aia it-i aratam factura sa nu mori prost sa vezi pe ce ai dat banii degeaba si cindva it-i punem si un contor.Bine inteles ca nu m-am lasat si am deschis gura cit am putut la care am primit dosarul meu inapoi fara noua factura (e secret?)si amarata de functioara ,n-o fi avind scoala cita vacanta am avut eu, dar nepoata a cuiva,mi-a promis ca o-i avea contor la pastele cailor,de parca ar lucra la firma lui tatus-o,si ar taia si spinzura dupa bunul ei plac. Nu exista nici sef,nimic unde sa-i reclami nici o adresa de mail, fac ce vor.
    IN timp ce am stat la coada un individ a venit pentu ca a primit o instiintare ca i se taiase gazul pentru ceva neplata si sa vina sa plateasca restanta si deschidera de gaz .A platit restanta dar redeschiderea nu pentru ca pur si simplu nu are inchis gazul .Deci dumnealor vor sa incaseze banii, inchideri deschideri doar pe hirtie.Am fost martor, dupa ce individul a plecat nervos ,cind i-a transmis colegilor ca sa mearga imediat sa inchida gazul ulterior dupa ce omul achitase restanta.Niste hoti ,nepoate de hoti.

  20. GHITA februarie 27, 2011 la 20:30

    la iasi stau intr-un sediu unde se da 100.000 de euro chirie,{eon moldova}cu ce bani se plasteste aceasta chirie?cu ce bani platesc maSINILE INCHIRIATE DE LA SUCEAVA?OARE NU CU BANII NOSTRI?DAR BESESCU NU STIE,SAU NU VREA SA STIE,SAU ARE DE PRIMIT TAXA DE ,,PROTECTIE,,.ANAF NU AVEM,,OPC,NICI VORBA,ROMANI PROSTI SUN TEM TOTI.

  21. jan martie 9, 2011 la 15:45

    Nu e-on este problema ci nemernicii ce “conduc “romania !

  22. Mitroiu Victor martie 20, 2011 la 04:00

    Ma numesc MITROIU VICTOR,SIBIU,Str.Stefan cel Mare nr51.Subsemnatul am trei contare,doua in curte si unul la strada intr-o cutie de metal.Angajatul d-voastra,desi vine cu un registru in care se specifica faptul ca trebuie sa le citeasca pe toate trei, el le citeste numai pe cele doua din curte,pe al treile trece ca nu exista consum ,pentru ca nu il vede pe cel din strada si nici nu intreaba pe nimeni.Am dus eu citirea la EON-GAZ Sibiu si mi s-a spus ca nu mi-o poate primi ca nu am”Contract de autocitire”.Consumul din luna octombrie si pana in prezent este f.mare .Ce trebuie sa fac?

  23. saghin george octombrie 9, 2011 la 05:48

    Ma numesc Saghin George, din Onesti, jud.Bacau. Vreau sa luati masuri de urgenta si ne furnizati GAZE CALITATIVE , deoarece noi nu platim reziduri sau porcariile pe care ni le furnizati dvs. Ex. azi 09.10.2011, orele 08.30, flacara de la aragaz este ROSIE , nu albastra cum trebuie si pentru care ne luati banii ! Vreau un raspuns corect si sa ne raspundeti la intrebarea : CAT O SA VA MAI BATETI JOC DE CLIENTII DVS. CU FURNIZAREA ACESTOR PORCARII PE CARE VOI LE NUMITI- “GAZ METAN” ?

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 26 other followers

